Dr. Armin Oskoueianآرمین اسکوئیان

متولد 1362

دانش آموخته مقطع دکتری ورودی سال 1391
رشته تحصیلی: زراعت گرایش فیزیولوژی گیاهان زراعی

سال ها در بخش کشاورزی فعال بوده و از مهمترین دغدغه های روزمره راه کارهای مناسب برای افزایش راندمان تولید در این حوزه بوده است.


در شروع مقطع دکتری موضوعات مختلف را بررسی کرده و در نهایت تغذیه گیاهی را یکی از مهمترین بخش های کمک کننده به افزایش راندمان در این حوزه پیدا کردیم. از این رو موضوعات تحقیقاتی در این مقطع را با این محور با راهنمایی آقای دکتر احمد نظامی و حمایت های آقای دکتر محمد کافی طراحی کردیم.

موضوع بررسی میکروارگانیسم ها و نقش آن ها در تغذیه گیاهی طی تحقیقات در آن سال ها اهمیت آن بر ما چند برابر شد. از این رو بعد از جمع آوری نمونه های خاک از کشور، به بررسی و مطالعه ظرفیت میکروارگانیسم های خاک پرداختیم. در این مسیر با تشکیل تیم تحقیقاتی قوی کار گروهی بزرگ شروع شد.
مشکلات بسیار و قوانین مانع تولید مشکلات بسیاری طی این سال ها پیش روی ما گذاشت. اما امروز خوشحالیم که کارخانه تولید کود میکرویی با 4 محصول میکروبی تولید آمینو اسید و همینطور 10 محصول شیمیایی سوسپانسون شده با بالاترین سطح فناوری را در کارخانه شرکت خوشه پروران زیست فناور برند دایان در حال تولید هستیم.
این شرکت از ظرفیت کار تیمی و تحصیلکرده های بخش کشاورزی استفاده بسیار برده است. از دیگر کارهای مهم شرکت خوشه پروران زیست فناور ایجاد یک شبکه تخصصی و تحلیلی در بخش کشاورزی است. این بخش مستقیما با کشاورزان در حال کار بوده و نتایج کار هر سال قابل ثبت و تحلیل می باشد. با ایجاد یک شبکه بزرگ دسترسی کشاورزان به پرسشنامه های (https://www.agrodayan.com/nutrition-programs) قابل تحلیل از مزرعه و باغات آن ها ابتدا اطلاعات آن ها دریافت و بعد از تحلیل و شناسایی ظرفیت تولید پتانسیل اقدام به نگارش برنامه غذایی اختصاصی برای آن سال و آن مزرعه و یا باغ می شود.
این مهم موجب توسعه بخش خدمات این شرکت شد تا جایی که هم اکنون شرکت دارای یک سایت خدماتی کشاورزی به آدرس (https://www.agrodayan.com) و همینطور صفحه معرفی دانشجویان بخش کشاورزی و فارغ التحصیلان این بخش به کشاورزان عزیز به آدرس (https://agrodayanexpert.com) می باشد. این صفحه اختصاصی با آدرس فایل فرد متخصص طراحی می شود و قابلیت آپلود اطلاعات علمی را توسط متخصص دارد. از قابلیت ها دیگر ترجمه این صفحه به زبان های انگلیسی، عربی، روسی می باشد. از اهداف این صفحه معرفی متخصصان دارای مهارت به دیگر کشورها می باشد. در همین راستا اپلیکیشن خدماتی اگرودایان (AGRODAYAN) نیز به عنوان یک اسنپ کشاورزی طراحی و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد. این اپلیکیشن در مرحله ارزیابی های نهایی خود است. کشاورزان می توانند درخواست های کارشناسی خود را در این اپلیکیشن ثبت کنند و قیمت کارشناسی در لحظه محاسبه و به آن ها اعلام می گردد. سپس به کارشناس دارای رتبه در صفحه کارشناسان ارجاع می شود. قابل ذکر است افراد کارشناسی را با خود اپلیکیشن انجام می دهند و نقاط مختلف کارشناسی در اپلیکیشن ثبت می شود تا علاوه بر تحلیل موقعیت مکانی در بعد زمینی به صورت ماهواره این نیز تحلیل می شود.
شرکت خوشه پروران زیست فناور موقعیت را برای افزایش مهارت دانشجویان و کسب درآمد آن ها فراهم کرده است. همینطور موقعیت افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی را نیز برای کشاورزان عزیز فراهم کرده است.
موفقیت های این شرکت داشتن تیم تحقیقاتی بسیار توانمند و علمی و نیروهای متخصص متعهد در بخش کشاورزی است. قدرت دایان به نیروهای پرتوان و کار تیمی آن است.
شعار دایان برای کشاورزان این است که کشاورز عزیز لطفا با آگاهی کشاورزی کنید.
ظرفیت اشتغال:
در حال حاضر 50 نفر بصورت مستقیم در کارخانه و بخش خدمات شرکت
تعداد 40 نفر غیر مستقیم در نقاط مختلف کشور
برنامه توسعه شرکت رسیدن به اشتغال بالای 4000 نفر به صورت مستقیم است.

آدرس سایت شرکت:


https://www.agrodayan.com/


آدرس سایت متخصصان:


https://agrodayanexpert.com/


آدرس سایت پرسشنامه ها:


https://www.agrodayan.com/nutrition-programs/

 

نام اپلیکیشن خدمات کشاورزی (اسنپ کشاورزی):


AGRODAYAN

آدرس صفحه محصولات شرکت خوشه پروران زیست فناور:

 

https://www.agrodayan.com/products/

 

 

شرکت_خوشه_پروران_زیست_فناور
شرکت_خوشه_پروران_زیست_فناور
شرکت_خوشه_پروران_زیست_فناور

دانش آموختگان موفق