الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی
- نویسنده: فیلیپ هنز فرانسس، ریچارد پاپ
- مترجم: محمدرضا کهنسال، هادی رفیعی دارانی
- تاریخ انتشار: 1388
- شابک (ISBN): 978-964-386-192-6
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 256
- عنوان به انگلیسی: Quantitative Models in Marketing Research
- مشاهده صفحات اولیه کتاب
در این کتاب خواننده با انواع الگوهای حائز اهمیت و به ویژه الگوهای کمی برای تحقیقات بازاریابی آشنا میشود که هر الگو بر اساس دادههای خاصی تعریف و تدوین میگردد. همچنین در مورد هر الگو، جزئیات آن همچون ...