به روز رسانی خبر:

قابل توجه تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی (ورودی های 1401 و ماقبل)

پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر ثبت کد تاییدیه مقطع قبلی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی (ورودی های 1401 و ماقبل) در پرتال دانشجویی، مهلت ثبت این کد تا پایان روز جمعه مورخ 1402/09/24 تمدید شد. تاکید می گردد، بعد از این تاریخ، وضعیت تحصیلی دانشجویان فاقد کد تاییدیه مقطع قبلی، به وضعیت راکد تغییر خواهد یافت.

 

قابل توجه تمامی دانشجویان نوورود مقاطع تحصیلات تکمیلی

پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر ثبت کد تاییدیه مقطع قبلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری (.Ph.D) ۱۴۰۲ در پرتال دانشجویی، مهلت ثبت این کد تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۵ تمدید شد.

تاکید می گردد، بعد از این تاریخ، وضعیت تحصیلی دانشجویان فاقد کد تاییدیه مقطع قبلی، به وضعیت راکد تغییر خواهد یافت.

 

قابل توجه تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی (ورودی های 1401 و ماقبل)

نظر به ضرورت و اهمیت دریافت تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی، به اطلاع آن دسته از دانشجویانی که هنوز نسبت به ارائه تاییدیه مقطع دیپلم/پیش دانشگاهی خود اقدام ننموده اند، می رساند، با توجه به فراهم نمودن زمینه ثبت کد تاییدیه مقطع قبل به صورت الکترونیکی از طریق مراجعه به پرتال پویای دانشجویی، لازم است تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی ورودی 1401 و ماقبل، جهت ثبت کد تاییدیه مذکور در پرتال دانشجویی از مسیر “ شخصی/ اطلاعات شخصی (پرونده الکترونیک)/ تحصیلی/ کد رهگیری استعلام دیپلم “، حداکثر تا تاریخ 1402/09/10 اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت عدم وصول تاییدیه دیپلم/پیش دانشگاهی بعد از این تاریخ، وضعیت تحصیلی این دسته از دانشجویان، به دلیل نقص تاییدیه تحصیلی به وضعیت راکد تغییر خواهد یافت.

 

نحوه دریافت کد رهگیری استعلام دیپلم (تاییدیه تحصیلی) آنلاین آموزش و پرورش

اطلاعیه های آموزش