- نویسنده: فیلیپ هنز فرانسس، ریچارد پاپ
- مترجم: محمدرضا کهنسال، هادی رفیعی دارانی
- تاریخ انتشار: 1388
- شابک (ISBN): 978-964-386-192-6
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 256
- عنوان به انگلیسی: Quantitative Models in Marketing Research
- مشاهده صفحات اولیه کتاب
در این کتاب خواننده با انواع الگوهای حائز اهمیت و به ویژه الگوهای کمی برای تحقیقات بازاریابی آشنا میشود که هر الگو بر اساس دادههای خاصی تعریف و تدوین میگردد. همچنین در مورد هر الگو، جزئیات آن همچون ...
این کتاب که حاصل تلاش فیلیپ هنس فرانسس، پروفسور اقتصادسنجی کاربردی وابسته به سازمان اقتصادی و تحقیقات حرفه ای بازاریابی و ریچارد پاپ، محقق دانشگاه رتردام می باشد، با هدف تأمین نیازهای دانشجویان و محققین حوزه های مختلف و مرتبط با بازاریابی ترجمه گردیده است. در این کتاب خواننده با انواع الگوهای حائز اهمیت و به ویژه الگوهای کمی برای تحقیقات بازاریابی آشنا می شود که هر الگو بر اساس داده های خاصی تعریف و تدوین می گردد.
همچنین در مورد هر الگو، جزئیات آن همچون ساختار الگو از نظر آماری و اقتصادسنجی، تحلیل تجربی الگو، نمونه های واقعی و تفسیر نتایج و یافته های آن در مورد نمونه های مورد بررسی ارائه گردیده است. این کتاب برای سطوح مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین محققین و پژوهشگران حوزه های مختلف و مرتبط با بازرایابی توصیه می گردد.
- فصل 1. مقدمه و نکات مطرح شده در کتاب
- فصل 2. تصویری از داده های تحقیقات بازاریابی
- فصل 3. متغیر وابسته پیوسته
- فصل 4. متغیر وابسته دو گزینه ای
- فصل 5. متغیر وابسته غیر ترتیبی
- فصل 6. متغیر وابسته چند جمله ای ترتیبی
- فصل 7. متغیر وابسته محدود شده
- فصل 8. متغیر وابسته مدت دار
- ضمیمه:
- مروری بر ماتریس جبری
- مروری بر مبحث توزیع
- مقادیر بحرانی