کتاب «بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت» اثر اف. بیلی نوروود و جیسون لاسک که توسط آقای دکتر علیرضا کرباسی، استاد گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی، با همکاری مهندس چیمن صیادی، ترجمه و تدوین شده است، تازهترین اثر انتشار یافته توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد است که به علاقهمندان این حوزه عرضه گردیده است.
در این کتاب، نوروود و لاسک با ارائهی رویکرد تازهای در بازاریابی و تحلیل قیمت با دانشجویان کارشناسی صحبت می کنند. آنها علاوه بر پوشش کامل موضوعات اصلی، به تحولات هیجانآور و زمینههای نوظهور تحقیق در این زمینه میپردازند. کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت، رویکردی جامع در تحلیل قیمت کشاورزی، ساختارهای بازار کشاورزی و راهبردهای بازاریابی کشاورزی را به صورت ساده و جذاب ارائه میدهد.
گنجاندن مدل جابهجایی تعادل و فصلی دربارهی رفتار و تحقیقات مصرفکننده از رویکردهای منحصربهفرد این کتاب است. این مطالب به صورت حرفهای توضیح داده شدهاند، به طوریکه اصول اقتصادی توسط دانشجویان در مشاغلی که به زودی وارد میشوند، مورد استفاده قرار میگیرد. جدول کلمات متقاطع و سؤالات پایان فصل به یادگیری اصطلاحات و آمادگی برای آزمون کمک می کند. در مجموع، این متن زمینهای برای یک تجربهی یادگیری لذتبخش و مؤثر را فراهم میکند.
فرآوردههای کشاورزی--بازاریابی، کشاورزی--قیمتها و ... از موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.
انتشار کتاب «بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت» اثر دکتر علیرضا کرباسی، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد بازدید: 167