نشریه پژوهش های علوم و صنایع غذایی ایران

 

Scopus پژوهش های علوم و صنایع غذایی ایراننشریه علمی پژوهش‌های علوم و صنایع غذایی ایران، متعلق به دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد به سردبیری آقای دکتر مسعود یاورمنش، دانشیار گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی، موفق به کسب نمایه در پایگاه استنادی بین‌المللی و معتبر Scopus شد.

دستاوردهای اساتید، محققان، پژوهشگران و علاقه‌مندان در حوزه‌های موضوعی متنوع و گوناگون نظیر: مهندسی شیمی، میکروبیولوژی، تکنولوژی مواد غذایی و ... در این نشریه علمی پذیرش و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در دسترس محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی گذاشته می‌شود.

این دستاورد ارزشمند را به اساتید، پژوهشگران و دانشجویان، به‌ویژه علاقه‌مندان حوزه علوم و صنایع غذایی تهنیت و مبارک باد می‌گوییم، از تلاش‌ها و تدابیر صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر و اعضای محترم هیئت تحریریه نشریه، کارشناسان محترم نشریات علمی دانشکده کشاورزی به‌ویژه سرکار خانم دکتر سمانه محمدی و سرکار خانم دکتر فاطمه موسوی (کارشناس سابق نشریه) و نیز کارشناسان محترم مرکز نشر دانشگاه به‌خصوص سرکار خانم مهندس مریم محمدی شاندیز که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان، در کسب این موفقیت سهیم بوده‌اند تشکر و قدردانی می‌نماییم.

شایان ذکر است: نشریه علمی پژوهش‌های علوم و صنایع غذایی ایران از فروردین ماه سال 1384 به‌صورت دوفصلنامه، از فروردین 1389 به‌صورت فصلنامه (4 جلد به زبان فارسی) و از فروردین سال 1394 به‌صورت دوماهنامه (4 جلد به زبان فارسی و 2 جلد به زبان لاتین) با همکاری انجمن علوم و صنایع غذایی ایران منتشر می‌شود. این نشریه در آخرین ارزیابی وزارت علوم رتبه الف را کسب کرده است و دارای ضریب تاثیر 0/13 در ISC می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این نشریه به سایت https://ifstrj.um.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

Scopus پژوهش های علوم و صنایع غذایی ایران

 

اخبار دانشکده