صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه سال یکهزار و چهارصد و سه هجری شمسی، در محل آمفی تئاتر ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشکده، آیین دید و بازدید نوروزی اعضای دانشکده کشاورزی برگزار شد.

برگزاری این آیین اگر چه دیرهنگام، اما با شرکت چشمگیر همکاران ارجمند دانشکده، به شکلی صمیمانه، خالصانه، مثل همه سال‌هایی که به یاد داریم، به جای آورده شد، شاهکار ارزنده اعضای شریف دانشکده، در همه ادوار، تقید به رسوم مهرورزانه و شفقت‌آمیز متداول در این خانه بوده است.

حاضران، اعضای هیئت علمی، کارکنان، مدیران کنونی و گذشته و از همه اشتیاق برانگیز و دلنوازتر، پیشکسوتان و اعضای بزرگ این خانواده بودند(که همیشه در معرض مهر و محبت آنان بوده و هستیم و سایه‌شان مستدام)

این گردهمایی دلنشین، زیبا و خوشایند، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی کشور عزیزمان “ایران“ آغاز شد.

دکتر رضا ولی‌زاده، رئیس قبلی دانشکده، آغاز سال جدید را تبریک گفت و از همه کسانی که طی یکی دو سال گذشته، او و مدیران دانشکده را همراهی کرده بودند قدر شناسی کرد و آمادگی خود را برای همفکری و همراهی با مدیریت کنونی و جدید دانشکده، در جهت تقویت و تحکیم موقعیت و جایگاه ارزشمند دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد ابراز داشت.

در ادامه، دکتر سعید طریقی، رئیس دانشکده و استاد گروه آموزشی گیاهپزشکی، ضمن عرض تبریک و تهنیت سال جدید، و ابراز دلبستگی و تعلق خاطر به دانشکده کشاورزی، با برشمردن ویژگی‌ها و قابلیت‌های شایان توجه دانشکده، اظهار امیدواری نمود که عزم و اندیشه و اهتمام خود و همکارانشان معطوف به تعالی، بالندگی و برتری جایگاه آن شود.

ایشان، همچنین از همه کسانی که در طول حیات پنجاه ساله عمر دانشکده کشاورزی، برای اعتبار، منزلت و موقعیت آن تلاش کرده و در پدید آوردن، مراقبت و شکوفایی آن نقشی ایفا نموده‌اند تشکر و سپاسگزاری نمود.

پایان بخش این دیدار، بیانات تنی چند از اساتید پیشکسوت دانشکده بود.

حرف آخر: جای یکایک همکاران عزیزی که در این گردهمایی، به دلایل مختلف، حضور نداشتند، خالی بود، همه آنان چشم و چراغ این خانه هستند و ملاقات آنان همیشه غنیمتی است کم نظیر...

 

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

Nowruz meeting 1403

اخبار دانشکده