- نویسنده: فیلیپ هنز فرانسس، ریچارد پاپ
- مترجم: محمدرضا کهنسال، هادی رفیعی دارانی
- تاریخ انتشار: 1388
- شابک (ISBN): 978-964-386-192-6
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 256
- عنوان به انگلیسی: Quantitative Models in Marketing Research
- مشاهده صفحات اولیه کتاب
در این کتاب خواننده با انواع الگوهای حائز اهمیت و به ویژه الگوهای کمی برای تحقیقات بازاریابی آشنا میشود که هر الگو بر اساس دادههای خاصی تعریف و تدوین میگردد. همچنین در مورد هر الگو، جزئیات آن همچون ...
- نویسنده: محمد قربانی، علی فیروز زارع
- تاریخ انتشار: 1389
- شابک (ISBN): 978-964-386-170-4
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 216
- مشاهده صفحات اولیه کتاب
اگرچه محیط زیست مهم ترین مولفه زیست انسان ها محسوب می شود، اما تاکنون ارزش واقعی و مساعدت های آن به درستی مشخص نشده، به نحوی که یکی از مهم ترین چالش های فراروی دولت ها در قرن بیست و یکم، بحران های زیست محیطی می باشد. به همین دلیل دولت ها تلاش می نمایند تا با اتخاذ سیاست ها و برنامه های مختلف مبتنی بر ...
- نویسنده: سایمون بل، استیون مورس
- مترجم: سیاوش دهقانیان، یدالله آذرین فر، ناصر شاهنوشی
- تاریخ انتشار: 1386
- شابک (ISBN): 978-964-386-148-3
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 264
- عنوان به انگلیسی: Sustainability indicators
- مشاهده صفحات اولیه کتاب
مباحث این کتاب درباره مفهوم «توسعه پایدار» است که به عنوان راه حلی برای جستجوی توازن میان عوامل اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی معرفی می شود. گفتنی است در فصول آغازین کتاب شاخص های پایداری و ادبیات توسعه پایدار به انضمام ...
- نویسنده: ان ویلیام ون دن بن (Anne Willem van den Ban)، اچ اس هاوکینز
- مترجم: محسن تبرائی، اسدالله زمانی پور
- تاریخ انتشار: 1394
- شابک (ISBN): 978-964-386-129-2
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 384
- عنوان به انگلیسی: Agricultural Extension
- مشاهده صفحات اولیه کتاب
ترویج کشاورزی یک ابزار مهم برای توسعه روستایی است، به ویژه در مناطق کمتر صنعتی؛ متخصصان ترویج، نقش حیاتی در آموزش کشاورزان برای تولید محصولات بهتر و حیوانات بارورتر با هزینه کمتر ایفا می کنند. ترویج کشاورزی به عنوان یکی از ابزارها و وسایل ...
- نویسنده: موکش پاندی، دیپعلی تواری
- مترجم: ناصر شاهنوشی، سیاوش دهقانیان، فرخ دین قزلی
- ویراستار (مصحح): محمد قربانی
- تاریخ انتشار: 1389
- شابک (ISBN): 978-964-386-120-9
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- تعداد صفحات: 584
- عنوان به انگلیسی: Rural & Agriculture Marketing: Opportunities, Challenges & Business Strategies
بازاررسانی و بازاریابی را باید به عنوان یکی از مهمترین اجزای ساختار تولید محصولات کشاورزی به حساب آورد ...