الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی
  • نویسنده: فیلیپ‌ هنز فرانسس، ریچارد پاپ
  • مترجم: محمدرضا کهنسال، هادی رفیعی دارانی
  • تاریخ انتشار: 1388
  • شابک (ISBN): 978-964-386-192-6
  • ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
  • تعداد صفحات: 256
  • عنوان به انگلیسی: Quantitative Models in Marketing Research
  • مشاهده صفحات اولیه کتاب

در این کتاب خواننده با انواع الگو‌های حائز اهمیت و به ویژه الگوهای کمی برای تحقیقات بازاریابی آشنا می‌شود که هر الگو بر اساس داده‌های خاصی تعریف و تدوین می‌گردد. همچنین در مورد هر الگو، جزئیات آن همچون ...

مقدمه ای بر ارزش گذاری محیط زیست

اگرچه محیط زیست مهم ترین مولفه زیست انسان ها محسوب می شود، اما تاکنون ارزش واقعی و مساعدت های آن به درستی مشخص نشده، به نحوی که یکی از مهم ترین چالش های فراروی دولت ها در قرن بیست و یکم، بحران های زیست محیطی می باشد. به همین دلیل دولت ها تلاش می نمایند تا با اتخاذ سیاست ها و برنامه های مختلف مبتنی بر ...

مباحث این کتاب درباره مفهوم «توسعه پایدار» است که به عنوان راه حلی برای جستجوی توازن میان عوامل اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی معرفی می شود. گفتنی است در فصول آغازین کتاب شاخص های پایداری و ادبیات توسعه پایدار به انضمام ...

ترویج کشاورزی
  • نویسنده: ان ویلیام ون دن بن (Anne Willem van den Ban)، اچ اس هاوکینز
  • مترجم: محسن تبرائی، اس‍دالله زم‍ان‍ی‌ پ‍ور
  • تاریخ انتشار: 1394
  • شابک (ISBN): 978-964-386-129-2
  • ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
  • تعداد صفحات: 384
  • عنوان به انگلیسی: Agricultural Extension
  • مشاهده صفحات اولیه کتاب

ترویج کشاورزی یک ابزار مهم برای توسعه روستایی است، به ویژه در مناطق کمتر صنعتی؛ متخصصان ترویج، نقش حیاتی در آموزش کشاورزان برای تولید محصولات بهتر و حیوانات بارورتر با هزینه کمتر ایفا می کنند. ترویج کشاورزی به عنوان یکی از ابزارها و وسایل ...

  • نویسنده: م‍وک‍ش‌ پ‍ان‍دی‌، دی‍پ‍ع‍ل‍ی‌ ت‍واری‌
  • مترجم: ناصر شاهنوشی، سیاوش دهقانیان، ف‍رخ دین ق‍زل‍ی‌
  • ویراستار (مصحح): محمد قربانی
  • تاریخ انتشار: 1389
  • شابک (ISBN): 978-964-386-120-9
  • ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
  • تعداد صفحات: 584
  • عنوان به انگلیسی: Rural & Agriculture Marketing: Opportunities, Challenges & Business Strategies

بازاررسانی و بازاریابی را باید به عنوان یکی از مهمترین اجزای ساختار تولید محصولات کشاورزی به حساب آورد ...