1. اخبار دانشکده
  2. جلسات دفاع
  3. همایش ها
  4. مدیریت توسعه
  5. انجمن های علمی
  6. پیوندها

همه اخبار

همه جلسات دفاع

چهارشنبه, 27 آذر 1398 09:36

افتتاحیه همایش تخصصی ملی امنیت غذایی و رونق تولید به میزبانی گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح امروز چهارشنبه 27 آذر ماه 1398، برگزار شد. در افتتاحیه این همایش،...

دوشنبه, 25 آذر 1398 04:44

یکشنبه 24 آذر 1398

همه همایش ها

چهارشنبه, 01 شهریور 1402 11:27

آشنایی با دوره کارآموزی بلندمدت فرصتی استثنایی برای ورود دانشجویان به بازار کار کارآموزی بلند مدت، یک دوره یکساله حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی در صنایع و شرکت‌های مرتبط با حوزه رشته‌های آن‌ها...

سه شنبه, 20 آذر 1397 09:57

1- بیماری زوال و خشکیدگی درختان مو در تاکستان ها این بیماری که در منطقه شیوع زیادی دارد با نام محلی کور چشمه در بین زارعین شناخته شده است. علایم بیماری کندی رشد، دیر سبز شدن درخت در بهار، عقب ماندگی...

دوشنبه, 15 مرداد 1397 08:12

معرفی همكاران مركز مسئول توسعه و انتقال فناوری: آقای دكتر جلال برادران مطیع كارشناس مركز: برنامه استراتژیک دفتر ارتباط با جامعه دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد 1- چشم انداز دفتر ارتباط با جامعه...

همه مطالب

شنبه, 16 آذر 1398 06:10

با وجود امکانات آموزشی - رفاهی بسیاری که در دانشگاه و دانشکده وجود دارد، اطلاع از این امکانات موجب استفاده و بهره برداری بیشتر دانشجویان در طول تحصیل خواهد شد. انجمن های علمی دانشکده کشاورزی با هدف...

دوشنبه, 11 آذر 1398 04:21

انجمن علمی به عنوان یک تشکل خودجوش که بدنه‌ی اصلی آن دانشجویان هستند امکانی برای فعالیت داوطلبانه دانشجویان در جهت پیشبرد اهداف علمی و توسعه دانش‌های نوین و تخصصی در دانشگاه است. به نوعی فعالیت...

همه مطالب

اطلاعیه‌های آموزش

  • نویسنده: م‍وک‍ش‌ پ‍ان‍دی‌، دی‍پ‍ع‍ل‍ی‌ ت‍واری‌
  • مترجم: ناصر شاهنوشی، سیاوش دهقانیان، ف‍رخ دین ق‍زل‍ی‌
  • ویراستار (مصحح): محمد قربانی
  • تاریخ انتشار: 1389
  • شابک (ISBN): 978-964-386-120-9
  • ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
  • تعداد صفحات: 584
  • عنوان به انگلیسی: Rural & Agriculture Marketing: Opportunities, Challenges & Business Strategies

بازاررسانی و بازاریابی را باید به عنوان یکی از مهمترین اجزای ساختار تولید محصولات کشاورزی به حساب آورد ...

بازاررسانی و بازاریابی را باید به عنوان یکی از مهمترین اجزای ساختار تولید محصولات کشاورزی به حساب آورد.

  • فصل 1. مقدمه ای بر بازاریابی کشاورزی
  • فصل 2. نقش دولت در بازاریابی کشاورزی
  • فصل 3. مازاد قابل عرضه به بازار
  • فصل 4. بررسی بازار
  • فصل 5. سیاست های قیمت گذاری
  • فصل 6. فروش و توزیع همزمان
  • فصل 7. نگهداری و انبارداری
  • فصل 8. نظام اطلاعاتی بازاریابی
  • فصل 9. برنامه ریزی بازاریابی
  • فصل 10. استراژی بازاریابی
  • فصل 11. نشان های تجاری و اهمیت آن ها
  • فصل 12. اعتبارات کشاورزی
  • فصل 13. کشاورزی قراردادی: همزیستی کشاورزی - صنعت
  • فصل 14. بازاریابی تعاونی
  • فصل 15. بازاریابی روستایی در هندوستان: مسائل و راهکارها
  • فصل 16. کشاورزی ارگانیک
  • فصل 17. WTO و کسب و کار کشاورزی هندوستان
  • فصل 18. کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی نهاده های کشاورزی
  • فصل 19. نقش خدمات ترویجی
  • فصل 20. مطالعه موردی مدیریت پیشگاهی و نوآوری ITCe-choupal
  • فصل 21. مطالعه موردی مدیریتی: صنعت بذر سبزیجات هندوستان
  • فصل 22. مطالعه موردی مدیریتی: صنعت تراکتورسازی هندوستان
  • فصل 23. مطالعه موردی مدیریتی: صنعت آفت کش های هندوستان
  • فصل 24. مطالعه موردی مدیریتی: صنعت فرآوری مواد غذایی هندوستان
  • فصل 25. مطالعه موردی مدیریتی
  • فصل 26. مطالعه موردی مدیریتی: الگوی ارتباطی روستایی N-Logue
  • فصل 27. مطالعه موردی مدیریت: تاتاکیسان کندرا

فرآورده های کشاورزی -- بازاریابی، کشاورزی -- جنبه های اقتصادی، فرآورده های کشاورزی -- هند -- بازاریابی
کتاب های دانشکده

صندوق قرض الحسنه دانشکده کشاورزی

ویدئوها و وبینارهای آموزشی

وبینارها مصاحبه ها

وبینارها

مصاحبه ها

نشریات علمی و پژوهشی

2500 دانشجو
116 عضو هیات علمی
11875 دانش آموخته
90 دانشجوی بین المللی
188 رشته/مقطع تحصیلی
10 گروه آموزشی