1. اخبار دانشکده
  2. جلسات دفاع
  3. همایش ها
  4. مدیریت توسعه
  5. انجمن های علمی
  6. پیوندها

همه اخبار

همه جلسات دفاع

چهارشنبه, 27 آذر 1398 09:36

افتتاحیه همایش تخصصی ملی امنیت غذایی و رونق تولید به میزبانی گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح امروز چهارشنبه 27 آذر ماه 1398، برگزار شد. در افتتاحیه این همایش،...

دوشنبه, 25 آذر 1398 04:44

یکشنبه 24 آذر 1398

همه همایش ها

چهارشنبه, 01 شهریور 1402 11:27

آشنایی با دوره کارآموزی بلندمدت فرصتی استثنایی برای ورود دانشجویان به بازار کار کارآموزی بلند مدت، یک دوره یکساله حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی در صنایع و شرکت‌های مرتبط با حوزه رشته‌های آن‌ها...

سه شنبه, 20 آذر 1397 09:57

1- بیماری زوال و خشکیدگی درختان مو در تاکستان ها این بیماری که در منطقه شیوع زیادی دارد با نام محلی کور چشمه در بین زارعین شناخته شده است. علایم بیماری کندی رشد، دیر سبز شدن درخت در بهار، عقب ماندگی...

دوشنبه, 15 مرداد 1397 08:12

معرفی همكاران مركز مسئول توسعه و انتقال فناوری: آقای دكتر جلال برادران مطیع كارشناس مركز: برنامه استراتژیک دفتر ارتباط با جامعه دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد 1- چشم انداز دفتر ارتباط با جامعه...

همه مطالب

شنبه, 16 آذر 1398 06:10

با وجود امکانات آموزشی - رفاهی بسیاری که در دانشگاه و دانشکده وجود دارد، اطلاع از این امکانات موجب استفاده و بهره برداری بیشتر دانشجویان در طول تحصیل خواهد شد. انجمن های علمی دانشکده کشاورزی با هدف...

دوشنبه, 11 آذر 1398 04:21

انجمن علمی به عنوان یک تشکل خودجوش که بدنه‌ی اصلی آن دانشجویان هستند امکانی برای فعالیت داوطلبانه دانشجویان در جهت پیشبرد اهداف علمی و توسعه دانش‌های نوین و تخصصی در دانشگاه است. به نوعی فعالیت...

همه مطالب

اطلاعیه‌های آموزش

آقاي امير دادرسمقدم به عنوان اولين دانشجوي دكتري اقتصاد كشاورزي دانشگاه فردوسي مشهد در تاريخ 95/9/24 از رساله خود با عنوان "تأثير تنوع پنير بر تقاضا و رفاه فروشگاههاي مواد غذايي در شهر مشهد" دفاع كرد. اين رساله به راهنمايي دكتر محمد قرباني و دكتر عليرضا كرباسي و مشاوره دكتر محمدرضا كهنسال از اساتيد گروه اقتصاد كشاورزي دانشكده كشاورزي به انجام رسيده است. وي در اين رساله با بهرهگيري از مدل‎‎هاي مختلف نشان داد كه تنوع پنير نقش ويژهاي در ارتقاي سود و رفاه فروشگاهها و به تبع آن استقبال مصرفكنندگان دارد. در اين رساله تلاش شده است تا ارتباطات بين تنوع پنير برندهاي كاله، صباح، پگاه و 26 برند ديگر مورد ارزيابي قرار گيرد و تعداد بهينه پنير قابل عرضه برندهاي مختلف در فروشگاهها تعيين شود. همجنين  با توجه به برآوردهاي حاصل از الگوريتم اجتماع ذرات و ژنتيك جايگاه برندهاي كاله، پگاه و صباح  به لحاظ الگوي رهبريت  و پيرو  بودن در بازار ترسيم شده است.

a 1

 

a 2

 

a 7

کتاب های دانشکده

صندوق قرض الحسنه دانشکده کشاورزی

ویدئوها و وبینارهای آموزشی

وبینارها مصاحبه ها

وبینارها

مصاحبه ها

نشریات علمی و پژوهشی

2500 دانشجو
116 عضو هیات علمی
11875 دانش آموخته
90 دانشجوی بین المللی
188 رشته/مقطع تحصیلی
10 گروه آموزشی