1. اخبار دانشکده
  2. جلسات دفاع
  3. همایش ها
  4. مدیریت توسعه
  5. انجمن های علمی
  6. پیوندها

همه اخبار

همه جلسات دفاع

چهارشنبه, 27 آذر 1398 09:36

افتتاحیه همایش تخصصی ملی امنیت غذایی و رونق تولید به میزبانی گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح امروز چهارشنبه 27 آذر ماه 1398، برگزار شد. در افتتاحیه این همایش،...

دوشنبه, 25 آذر 1398 04:44

یکشنبه 24 آذر 1398

همه همایش ها

چهارشنبه, 01 شهریور 1402 11:27

آشنایی با دوره کارآموزی بلندمدت فرصتی استثنایی برای ورود دانشجویان به بازار کار کارآموزی بلند مدت، یک دوره یکساله حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی در صنایع و شرکت‌های مرتبط با حوزه رشته‌های آن‌ها...

سه شنبه, 20 آذر 1397 09:57

1- بیماری زوال و خشکیدگی درختان مو در تاکستان ها این بیماری که در منطقه شیوع زیادی دارد با نام محلی کور چشمه در بین زارعین شناخته شده است. علایم بیماری کندی رشد، دیر سبز شدن درخت در بهار، عقب ماندگی...

دوشنبه, 15 مرداد 1397 08:12

معرفی همكاران مركز مسئول توسعه و انتقال فناوری: آقای دكتر جلال برادران مطیع كارشناس مركز: برنامه استراتژیک دفتر ارتباط با جامعه دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد 1- چشم انداز دفتر ارتباط با جامعه...

همه مطالب

شنبه, 16 آذر 1398 06:10

با وجود امکانات آموزشی - رفاهی بسیاری که در دانشگاه و دانشکده وجود دارد، اطلاع از این امکانات موجب استفاده و بهره برداری بیشتر دانشجویان در طول تحصیل خواهد شد. انجمن های علمی دانشکده کشاورزی با هدف...

دوشنبه, 11 آذر 1398 04:21

انجمن علمی به عنوان یک تشکل خودجوش که بدنه‌ی اصلی آن دانشجویان هستند امکانی برای فعالیت داوطلبانه دانشجویان در جهت پیشبرد اهداف علمی و توسعه دانش‌های نوین و تخصصی در دانشگاه است. به نوعی فعالیت...

همه مطالب

اطلاعیه‌های آموزش

شنبه 19 آبان 1397

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، پروفسور Plyushchikov رئیس انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن روسیه و هیئت همراه ضمن حضور در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد و گفتگو با مسئولان این دانشکده تفاهم‌نامه همکاری انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن و دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد را امضا نمود.
دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد روز شنبه 19 آبان ماه 1397 میزبان پروفسور Plyushchikov رئیس انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن روسیه و هیئت همراه بود.
در این دیدار دکتر نظامی رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه، توانمندی‌های علمی، آموزشی و تخصصی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد را ارائه نمود و آمادگی این دانشکده را برای همکاری‌های مشترک علمی، اجرایی، برنامه مشترک آموزشی، تربیت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به شکل دوطرفه، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و فرصت‌های مطالعاتی 6 ماهه و یا 9 ماهه، در گرایش‌های تغییر اقلیم، مدل‌سازی کشاورزی، کشاورزی ارگانیک، علوم دام و سایر شاخه‌های دانش تأکید نمود.
پروفسور Plyushchikov رئیس انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن روسیه (دوستی ملل) هدف از حضور خود در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد را آشنایی با مسئولین و اساتید این دانشکده ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا روابط مشترک دو دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه رودن به تدوین برنامه اجرایی و نقشه جامع همکاری منتهی شود. وی تدوین نقشه راهبردی، تقویم زمانی و ترسیم چشم‌انداز را اجزای این همکاری دانست که می‌تواند به حمایت و تقویت آن بیانجامد.
رئیس انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن، برگزاری دوره‌های آموزشی، تبادل دانشجو، تربیت نیروی متخصص از میان دانشجویان و کادر آموزشی، دانش‌افزایی، بازآموزی، همکاری در حوزه چاپ و انتشار مقاله‌های مشترک و معتبر و تدوین برنامه آموزشی مشترک را از زمینه‌های این همکاری برشمرد و اعلام نمود که دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه می‌توانند دوره‌های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی سپری نموده و نگران فراگیری زبان روسی نباشند.
پروفسور Plyushchikov در پایان ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشکده کشاورزی، از رئیس، معاونان و نمایندگان گروه‌های آموزشی این دانشکده برای سفر و آشنایی با دانشگاه RUDN روسیه دعوت به عمل آورد.
در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن و دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد به امضا رسید.
شایان‌ذکر است رئیس انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن، در جمع تعدادی از اساتید، دانشجویان و محققان دانشگاه فردوسی مشهد، در خصوص پیشرفت‌های کشاورزی در روسیه و فرصت‌های تحقیقاتی اساتید و دانشجویان در دانشگاه RUDN سخنرانی نمود و به سؤالات حاضران پاسخ گفت.
لازم به ذکر است در ادامه حضور پروفسور Plyushchikov رئیس انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن روسیه و هیئت همراه در دانشگاه فردوسی مشهد ، این هیئت با دکتر پیش‌قدم معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص همکاری‌های دوجانبه گفتگو نمود و در ادامه این گفتگو تفاهم‌نامه همکاری انستیتو کشاورزی دانشگاه رودن و دانشگاه فردوسی مشهد را امضا نمود.

 

841245

841250

841246

841247

841248

841249

کتاب های دانشکده

صندوق قرض الحسنه دانشکده کشاورزی

ویدئوها و وبینارهای آموزشی

وبینارها مصاحبه ها

وبینارها

مصاحبه ها

نشریات علمی و پژوهشی

2500 دانشجو
116 عضو هیات علمی
11875 دانش آموخته
90 دانشجوی بین المللی
188 رشته/مقطع تحصیلی
10 گروه آموزشی