1. اخبار دانشکده
  2. جلسات دفاع
  3. همایش ها
  4. مدیریت توسعه
  5. انجمن های علمی
  6. پیوندها

همه اخبار

همه جلسات دفاع

چهارشنبه, 27 آذر 1398 09:36

افتتاحیه همایش تخصصی ملی امنیت غذایی و رونق تولید به میزبانی گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح امروز چهارشنبه 27 آذر ماه 1398، برگزار شد. در افتتاحیه این همایش،...

دوشنبه, 25 آذر 1398 04:44

یکشنبه 24 آذر 1398

همه همایش ها

چهارشنبه, 01 شهریور 1402 11:27

آشنایی با دوره کارآموزی بلندمدت فرصتی استثنایی برای ورود دانشجویان به بازار کار کارآموزی بلند مدت، یک دوره یکساله حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی در صنایع و شرکت‌های مرتبط با حوزه رشته‌های آن‌ها...

سه شنبه, 20 آذر 1397 09:57

1- بیماری زوال و خشکیدگی درختان مو در تاکستان ها این بیماری که در منطقه شیوع زیادی دارد با نام محلی کور چشمه در بین زارعین شناخته شده است. علایم بیماری کندی رشد، دیر سبز شدن درخت در بهار، عقب ماندگی...

دوشنبه, 15 مرداد 1397 08:12

معرفی همكاران مركز مسئول توسعه و انتقال فناوری: آقای دكتر جلال برادران مطیع كارشناس مركز: برنامه استراتژیک دفتر ارتباط با جامعه دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد 1- چشم انداز دفتر ارتباط با جامعه...

همه مطالب

شنبه, 16 آذر 1398 06:10

با وجود امکانات آموزشی - رفاهی بسیاری که در دانشگاه و دانشکده وجود دارد، اطلاع از این امکانات موجب استفاده و بهره برداری بیشتر دانشجویان در طول تحصیل خواهد شد. انجمن های علمی دانشکده کشاورزی با هدف...

دوشنبه, 11 آذر 1398 04:21

انجمن علمی به عنوان یک تشکل خودجوش که بدنه‌ی اصلی آن دانشجویان هستند امکانی برای فعالیت داوطلبانه دانشجویان در جهت پیشبرد اهداف علمی و توسعه دانش‌های نوین و تخصصی در دانشگاه است. به نوعی فعالیت...

همه مطالب

اطلاعیه‌های آموزش

Agricultural Marketing and Price Analysis

کتاب «بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت» اثر اف. بیلی نوروود و جیسون لاسک که توسط آقای دکتر علیرضا کرباسی، استاد گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی، با همکاری مهندس چیمن صیادی، ترجمه و تدوین شده است، تازه‌ترین اثر انتشار یافته توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد است که به علاقه‌مندان این حوزه عرضه گردیده است.
در این کتاب، نوروود و لاسک با ارائه‌ی رویکرد تازه‌ای در بازاریابی و تحلیل قیمت با دانشجویان کارشناسی صحبت می کنند. آن‌ها علاوه بر پوشش کامل موضوعات اصلی، به تحولات هیجان‌آور و زمینه‌های نوظهور تحقیق در این زمینه می‌پردازند. کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت، رویکردی جامع در تحلیل قیمت کشاورزی، ساختارهای بازار کشاورزی و راهبردهای بازاریابی کشاورزی را به صورت ساده و جذاب ارائه می‌دهد.
گنجاندن مدل جابه‌جایی تعادل و فصلی درباره‌ی رفتار و تحقیقات مصرف‌کننده از رویکردهای منحصربه‌فرد این کتاب است. این مطالب به صورت حرفه‌ای توضیح داده شده‌اند، به طوری‌که اصول اقتصادی توسط دانشجویان در مشاغلی که به زودی وارد می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدول کلمات متقاطع و سؤالات پایان فصل به یادگیری اصطلاحات و آمادگی برای آزمون کمک می کند. در مجموع، این متن زمینه‌ای برای یک تجربه‌ی یادگیری لذت‌بخش و مؤثر را فراهم می‌کند.
فرآورده‎های کشاورزی--بازاریابی، کشاورزی--قیمت‌ها و ...​ از موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.​

کتاب های دانشکده

ویدئوها و وبینارهای آموزشی

وبینارها مصاحبه ها

وبینارها

مصاحبه ها

نشریات علمی و پژوهشی

صندوق قرض الحسنه دانشکده کشاورزی

1891 دانشجو
118 عضو هیات علمی
13560 دانش آموخته
39 دانشجوی بین المللی
188 رشته/مقطع تحصیلی
10 گروه آموزشی